Over ons privacybeleid
Om bij Sjerps Advies een offerte of opdracht aan te vragen, hebben we persoonsgegevens van je nodig. Dit privacybeleid beschrijft welke gegevens we verwerken, waar deze gegevens voor gebruikt worden en met wie we deze gegevens delen. Ook leggen we uit hoe we de gegevens opslaan en welke rechten je hebt met betrekking tot de aan ons verstrekte persoonsgegevens.
Dit privacybeleid is van toepassing op het gebruik van de dienstverlenging van Sjerps Advies. Door gebruik te maken van de diensten van Sjerps Advies, ga je akkoord met ons privacybeleid. De ingangsdatum van deze voorwaarden is 18 mei 2018, met het publiceren van een nieuwe versie vervalt de geldigheid van alle voorgaande versies.
1. Wat zijn persoonsgegevens?
Persoonsgegevens zijn gegevens die iets over jou vertellen of die we met jou in verband kunnen brengen. Denk aan je naam, adres en telefoonnummer. Je deelt persoonsgegevens met Sjerps Advies als je van onze dienstverlening gebruik maakt.
2. Welke persoonsgegevens verwerken wij?
Bij aanmelding vragen we je om persoonsgegevens te verstrekken. Omdat we jouw privacy belangrijk vinden, vragen we uitsluitend om de persoonsgegevens die wij nodig hebben om van de diensten van Sjerps Advies gebruik te maken. Zonder deze gegevens is het helaas niet mogelijk om Sjerps Advies in te huren. Om een offerte of opdracht te kunnen doen, verwerken we de volgende persoonsgegevens:
● Naam
● Adres
● Geslacht
● Geboortedatum ● E-mailadres
● Telefoonnummer
3. Waarvoor gebruiken wij persoonsgegevens?
Sjerps Advies verwerkt persoonsgegevens om haar diensten aan te bieden, bijvoorbeeld voor de volgende doeleinden:
● Een offerte te kunnen sturen
● Je te bellen voor een afspraak
● Om langs te komen voor een afspraak
● Om een factuur te sturen na afloop van de opdracht
● Het opstellen van een overeenkomst
4. Met wie delen we jouw persoonsgegevens?
Eigenlijk met niemand behalve:
● Bevoegde autoriteiten: Sjerps Advies maakt persoonsgegevens bekend aan bevoegde autoriteiten als dit wettelijk vereist of strikt noodzakelijk is voor de preventie, opsporing of vervolging van strafbare feiten en fraude.
5. Hoe beveiligen we jouw persoonsgegevens?
De gegevens worden opgeslagen in een beveiligde omgeving bij een webhosting serviceprovider.
6. Hoe kan je jouw persoonsgegevens inzien, aanpassen of verwijderen?
Wil je weten welke persoonsgegevens wij over je hebben vastgelegd? Dan kun je gebruik maken van je ‘Recht van inzage’. Stuur een verzoek tot inzage naar marloes@sjerpsadvies.nl binnen vier weken na ontvangst van jouw verzoek ontvang je een reactie.
Een verzoek tot verwijdering van jouw persoonsgegevens kun je sturen naar marloes@sjerpsadvies.nl. Binnen vier weken na ontvangst van jouw verzoek ontvang je een reactie. We verwijderen jouw persoonsgegevens als er geen dringende redenen zijn om dit niet te doen. Dringende redenen zijn bijvoorbeeld openstaande facturen.
Indien we niet, of niet volledig, kunnen vaststellen op welke persoonsgegevens een verzoek tot inzage, aanpassing of verwijdering betrekking heeft, vragen we je om je verzoek nader te specificeren. De uitvoering van jouw verzoek leggen we stil totdat je je verzoek nader gespecificeerd hebt.
7. Hoe lang bewaren we jouw persoonsgegevens?
Na zeven jaar verwijderen we jouw persoonsgegevens en facturen. Heb je alleen een offerte aangevraagd en hier geen gebruik van gemaakt, verwijderen we deze na 1 maand. Wil je toch gebruik maken van Sjerps Advies? Dan kun je een nieuwe offerte aanvragen.
Vragen en feedback
We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als je vragen hebt over dit privacybeleid, kun je contact met ons opnemen:
Sjerps Advies, tel. 06-2004 43 49
Klachten over het privacybeleid van Sjerps Advies kun je bij de Nederlandse toezichthouder Autoriteit Persoonsgegevens (AP) indienen.